Schemat Instalacji gazowej

Lista materiałów:

  • 1. Zbiornik
  • 2. Sterownik
  • 3. Wtryskiwacze gazowe
  • 4. Elektrozawór
  • 5. Przełącznik B/G ze wskaźnikiem
  • 6. Czujnik ciśnienia PS 02
  • 7. Filtr gazu /faza lotna/
  • 8. Reduktor
  • Sterowniki wtrysku gazu STAG

    Nowoczesna, bardzo zaawansowana technologicznie konstrukcja elektroniczna daje możliwość współpracy z najbardziej wymagającymi sterownikami benzyny, steruje wtryskiem gazu na podstawie sekwencyjnego lub niesekwencyjnego wtrysku benzyny.

    Najważniejsze zalety oferowanych sterowników:

  • płynna i bezpieczna jazda,
  • możliwość montażu w samochodach z silnikami o liczbie cylindrów od 1 do 8,w tym turbo i Hemi
  • spełniają rygorystyczne normy emisji spalin Euro 5,
  • łatwy montaż i obsługa systemu kalibracyjnego,
  • mapa graficzna 3D,
  • osiągi pojazdów wyposażonych w elektronikę STAG są niemal identyczne jak na benzynie.
  • Listwa wtryskowa

    Jest urządzeniem przeznaczonym do precyzyjnego dawkowania gazu LPG/CNG w fazie lotnej do cylindrów silnika.

    Reduktor AC

    Reduktor przeznaczony jest do samochodowej instalacji sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej. Stosowany jest z silnikami o mocy do 150 KM.

    Zalety reduktora:

  • nowoczesne rozwiązania konstrukcyjne,
  • małe gabaryty – łatwy montaż,
  • obrotowe króćce przyłączeniowe,
  • stabilne parametry pracy,
  • płynna regulacja ciśnienia roboczego.
  • Powyższe materiały zapożyczone ze strony producenta AC.S.A

    Marki aut do których najczęściej zakładamy instalację gazową: